Det rycker i kragen :D

Jajjemen Motivationen börja krypa närmre o närmre mig :) Snart har den kommit fram ur sitt gömställe :)

Därför startar jag denna del av bloggen MATDAGBOK !
Jag vet att det kommer att hjälpa mig, för man vill ju verkligen inte se sanningen i vad man äter... småätandet blir bättre :)

så nu bläddrar jag i coop forums reklam blad och blir inspererad i va vi kan äta :)

Önska mig lycka till i början av min viktnedgång! (än har motivationen inte krypit fram riktigt MEN den e på go väg! och jag lovar att försöka ändå)

Ska även ge mig ut på de små promenader jag kan nu och utöka det i takt med att fogarna blir bättre :)
Lovar även att ringa sjukgymnasten - usch o fy va jag egentligen inte vill det. Men varför dra sig för något som man vet kan hjälpa en... skam att ha ont? att man e så otränad som man är?? eller har graviditeterna verkligen satt sånna spår som jag ej kan rå på?? MEN jag kan göra något åt det :D o nu e de dags !!

Så Jennie - Tänk på fotograferingen den 15 mars ! Dina barn VILL ha med sin mamma på kort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0