MÅNDAG 25 Januari

Frukost:
En skål Turkisk yogurth med en skvätt grädde och hemmagjord jordgubbs sylt (dock något sockrad)
5 ostskivor en skiva whisky medvurst - onödigt med korvbiten !
En Kopp Kaffe med mjölk

Lunch:
Omelett med fetaost och ruccola sallad och gårdagens kött + en skiva falukorv. -köttet låg i rödvinssås...

Äpple

Middag:
Köttfärssås morötter och fullkorns spaghetti (men mindre än va ja skulle tatt i vanliga fall) -det är ketchup och chilisås i köttfärsen

Dryck under hela dagen VATTEN !

Inge bra med ett måttband som e av... det räcker inte runt mina höfter då... men ja ha måttet på ett ungefär det fattas en decimeter på det :/
Medjemåttet ha jag iaf. o vågen e fixad. NU JÄDRANS ;)

Vilken metod? Kör nå mellanting av GI och LCHF, eller nåt... riktiga produkter det fetaste men i måttlig mängd och lite fullkornspasta eller underjordengrönsaker bli det som tillbehör tills jag ha slutat amma. Frukt kommer jag oxå att äta. Sen kommer jag att tillåta mig äta fikabröd en gång i veckan, klassiska chokladbollen efter Babyrytmiken. OM jag inte känner att jag kan va utan den :) Om jag kommer gå ned i vikt på dethär ?? vet inte men det e betydligt bättre matvanor än va ja har idag, eller igår ;)

och nu e jag hungrig :( ett till glas vatten o sen tro jag att det får bli sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0