En mycket trevlig...

KVÄLL !!
Eller hela dagen har varit bra :)

Jag har fått måla klart altanräcket, nu saknas bara snickerierna kring dörren o knutarna på huset... bara o bara ;)

Zack hjälpte även till med "pinnen" på sin lekstuga :) Han är mycket koncentrerad i uppgiften.

Men lillstackarn skulle springa på baksidan o hämta några rabarber till en paj, men han kom gråtandes tillbaka ajajaj... troligtvis blev han stucken av en geting under foten. De va en röd prick med vitt runt om som sved illa. Vi satt o krama, pussa foten o vila ett tag o de gick över mer o mer o nu syns det knappt.
Jag spotta saliv där, ha fått för mig att man ska göra det om de är ett getingstick, vet inte men de känns ju bättre o helt bra nu :)

Men förut idag kom en mystisk en förbi... VEM ???
   

 

Igår var Max o Ted här med mamma Monica.

Kajsa mööörscha fram som vanligt här rakt över Ted som ser lätt förvådad ut !?

Vad händer ??



TACK - Monica för trevlig dag igår!
TACK - Åsa o Eric för trevlig kväll och en stunds lek med Zack där mitt på dagen.
TACK - Underbara barn för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Angående den mystiska mannen så ser väl alla att det är Slash från Guns n Roses. :)

2010-07-24 @ 07:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0