Energi !!

Ja! solen skiner !! men de blåser :(
Men vi tog oss en promenad till Dagis - BRA jobbat :D
Jag köpte ett par fläskfilé till bra pris på Ica, grädde o krossade tomater på vägen hem.
Sen höll jag på att halka ordentligt illa med barnvagnen :/ men tack det gick bra.
Busa med Kajsan tills de va dags för lunch. Hon fick pasta, skinka nånting Hipp burk. Jag tog 2 koppar kaffe o marabou choklad helnöt. Fin lunch det - not ! (men sen åt jag upp fetaoströran som va kvar sen gårdagens bakpära) Sen va de dags för sovning igen, 11.30. Mamman fick tillfälle att fota traderakläder :) och göra middagen klar ! Toppen !! Köttfärssås på 2.2 kg ! Tog även av o gjorde en kajsa vänlig köttfärssås :)
Sen fick ja lov att väcka lillfisan 13.45 för att ens ha en möjlig chans att hinna till dagis i någorlunda tid. Kajsan somna om sittandes i vagnen. Vi tog med oss Filippa hem oxå :) Kajsa sov en liten stund till när vi kom hem, tröttjej idag.

Men de va ju bra de så jag hann fixa lite mellis till dagisbarnen. Zack o Filippa lekte tokbra Kajsa va nöjd o jag hann fota lite mer ;) och ser ni va härligt solen skiner in ;) Dags att byta bort vintergardinerna !! :D

Underbara Ungar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0