Högbergs Plåt

Nu har jag gjort nå bra !!!
Jag har maila Högbergs Plåt angående de trasiga plattorna som de lyckades fixa när de va här o bytte tak åt oss.
Undra va ja får för svar... eller NÄR jag får nå svar... De e 6 månader sen vi va i kontakt med de ang. plattorna... De kunde dröja sa hon... Men nu bör de väl kommit fram till nån lösning på problemet tycker jag. Så Håll tummarna nu för att de bli lite pengar tillbaka, eller ny gång upp till huset. Vi får väl se va de anser rätt... Bäst e ju om de kommer hit o fixar gången. Annars sitter de nog lååångt in för att vi själva ska göra det om de hellre betalar tillbaka nån liten summa. Jag skulle även kunna tänka mig att de kunde få komma o fixa garagetaket till en billigare peng. :)
Men som sagt... vi får väl se... Känns iaf. som att vi kommer få bråka oss till nån form av ersättning från de.

Sov Gott hoppas på ett svar redan i morgon ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0