MER VÄLLING =)

Ja, som sagt trodde aldrig ja skulle bli glad över det =) Men de é ja´:) Idag sög hon i sig 120 ml =) nej, ja tittar på flaskan 140 ml blev det !! =D Först hällde (kör me tetrapackarna för att testa mig fram) jag upp 100. Slurp sa de o hon ville ha mer! I med 100 till o eheheheh som hon låter då de vankas mat, o sög i sig 20 av det. Sen kröp hon runt o såg sen flaskan igen, 20 till blev det :)
Men tyvärr sov hon sämre i natt än natten innan, kan de va vällingen?? För jag ha ju slutat me kvällsgröten, o nätterna blev bättre. Välling o Gröt e för mig sammasak. Så vi få se hur denna natt blir. Tänkte testa en vecka o se om de rättar till sig eller om hon tänker fortsätta att ha jobbiga nätter. För de ha faktiskt varit lugnare då ja bara ammat på kvällen. :/

Älsklingspruppen mammas ♥ världens tokfia :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Gu´va jag äääälskar denna bild !

Underbar :)

2010-05-19 @ 23:31:48
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0