God morgon, vilken morgon! Marcus hemma me...

foto1248 (MMS)

God morgon, vilken morgon! Marcus hemma men ej närvarande, telefonkonferans. Jag kommer aldrig bli van eller vän med den situationen. Han hemma men ej här. Frukost! Ägg kajsa älskar! Yoghurt mjölk i glas KRASCH ! Bang så slogs glasen ihop, tallriken blev ett pussel :\ Mar.... Näe just ja ingen idé. Ned med kajsa i sängen - Men hallå mamma varför då!! Skrik! Jag sopa o torkar stolen skakar av pyjamasen. Snabbt! Upp me kajsa som springer o tar osten försvinner in i sin koja o sitter där med den medans jag damsuger av lite snabbt. Och allt detta med ett fruktansvärt bråkigt Bråck !! Aj aj aj. Väl klar o osten i kylen igen försvinner kajsa in i vardagsrummet - jo jo visst ser hon bolibompa, naken i soffan, helst stående. Tjo sicken morgon! Skönt de e fredag o marcus ledig igen! Jag ska åka iväg när konferansen e över, köpa en 'dress' till kajsa för julkorts fotografering. Lär väl bli som kortet ovan ;) Hoppas det här var dagens race så mamma o pappa får en lugn bara tokrolig kväll när de ska sova där. Puss o Kraam ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0