Hollywood fruarna...

Ja bli nästan arg av avund va jävla rik de är !
Ja vill oxå gå o fräscha upp mig själv på salong så som naglar ögonbryn hår etc etc. OBEHINDRAT !
Tänk att va så jävla tät att bara lyfta luren mitt i natten o ringa en nanny som kommer o ta över nattpassen me barnen när jag behöver sova ! FAN de ingår ju lixom i föräldraskapet att ta hand om sitt barn !! Ja där bli ja både arg o lite avis, visst skulle ja oxå vilja ha nån som ja bara kan ringa sådär när de känns lite jobbigt, lämna över o säga - du, ja gå o ta en lång varm dusch, fixar lite i tvättstugan o pysslar me annat som jag vill göra. MEN inte varje gång !! Nån gång ja men inte ha nån som springer här jämnt !
Ja de e klart att ja oxå drömmer om så mycket pengar att man bara kan ta en shopping tur sådär när det passar - oj ja hitta visst en ring för 600 dollar ! (4300.-) den köper vi, helt oplanerat tokspontat - lata jävel jobba för pengarna du oxå! lev inte bara på karln, de måste ju va lite trist att inte dra in nå själv, JA jag skulle faktiskt tycka det.

såja, nog om detta - men slutsatsen är att pengar saknas ! Marcus ut o finn ett jobb me tokigt hög lön ;)

Vad är nyckeln till det ?

Fast bli man lyckligare av mer pengar ?? Fast i detta läge är ju tid pengar... och jag behöver TID !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0