Snabbt inlägg! Vågen stanna på.... Gissa! ...

Snabbt inlägg! Vågen stanna på.... Gissa! Näe tänker inte skriva det ni får gissa, o gör ni det lovar jag att absolut inte ta illa upp på nå vis om vad ni gissar! LOVAR! Snart kanske jag berättar. Ja gissar ni väldigt långt ifrån kanske jag berättar sanningen, gissar ni nästan rätt kanske den oxå kommer fram =) DET STOD -0.8 =) det ger 36 total på dessa 2 veckor på 3 kg =) Känner mig nöjd trots massa fusk! Kakor på stinas födelsedag tex. NU Nutrilett shake o kaffe!


Kommentarer
Postat av: rumptott

har du gått ner 3kg gött då väger du ju runt 101 ca nu då ^^

fan så nice inte alls långt kvar t två siffrigt =)



kämpa på quinna fan vad du e duktigt =)



kramar <3

2010-11-18 @ 09:56:31
URL: http://rumptott.blogg.se/
Postat av: Erika

duktigt gumman <3

2010-11-18 @ 11:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0