TADAA ! Första dagen me Nutrilett :D


Smaka faktiskt inte så illa som ja trott.. o ja har inte varit så hungrig som ja trott heller. Faktiskt mått rätt bra :)
Förutom mensskiten o fogjäklarna.
Då bli man sur o grinig. Men ja hävdar att de inte är för shakerna. för ja ha inte gått o varit hungrig.

Börja dagen me Kaffe (svart) och en Shake.
sen blev det kycklingsallad me keso och vitlökdressing (men inte så mycket som ja egentligen bruka ta)
på folkan.
Kaffe (svart)
Shake
Kycklingsallad - isberg, gurka, tomat kyckling lite pesto oxh parmesan. typ två tredjedelar av lunchen.
Shake

Har känts ok. Visst ja sakna kvällsmackan när zack skulle kvällsfika, MEN ja tog en shake o nu känns de bra :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Det där fixar du ju lätt Jennie:-) Önskar att jag åxå kunde få i mig shakes men jag spyr upp dom?? Det är mitt problem när jag ska äta shakes.



Date till veckan?



Pöss

Postat av: Therese

Det där fixar du ju lätt Jennie:-) Önskar att jag åxå kunde få i mig shakes men jag spyr upp dom?? Det är mitt problem när jag ska äta shakes.



Date till veckan?



Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0