Dagens paket :) nummer 9. Min nisse verka...

foto2733 (MMS)

Dagens paket :) nummer 9. Min nisse verkar veta att jag har fula naglar ;) Bli till att ta hand om händer ikväll för jag har tjuvklämmt på morgondagens paket =D tro de e ett lack ;) hurra jag som älskar nagellack =) Meen det e ju vad jag tror o ska inte ta ut något i förskott. Ett tips på julklapp är något att ha alla mina nagellack i. Har snart 30 flaskor som behöver något fint att ligga i. Står o tar plats i kylen nu, ska lack stå i kylen? Nu fixa i tvättstugan så golvet kan målas i helgen. Sen MÅSTE eller bör vi få in en ny tvättis. Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem får du alla pkt från hela tin :)?

2011-12-09 @ 13:55:24
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men nagellack SKA ju förvaras i kylen, för då håller de längre och bättre :) Dumt att flytta ut dom i något som håller rumstemperatur då? Nog för att de tar plats i kylen men det kan det ju vara värt om livstiden blir längre :p

2011-12-09 @ 19:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0