Pysselnisse har varit i farten igen, i ärl...

foto2769 (MMS)

Pysselnisse har varit i farten igen, i ärlighetensnamn vet jag inte riktigt vad eller var jag ska ha denna, mer än svans om och när barnen leker troll. =) fast det är ju ett rätt bra användningsområde. :) fast kanske för fina färger för det?! Förlåt nisse ta inte illa upp! MEN jag är mäkta imponerad av din pyssliga sida =D 4 fläta, kanske inte svårt? Men mycket jämn o fin :) Sen grytlapparna jag fick förut, Jag VILL oxå kunna virka :( ok grytlapp klarar jag men tänk att kunna göra små Amigurumi figurer. Det är något jag skulle vilja =) Köpte tillomed en bok på rean, men Näe jag får inte till det. Kanske ska lära mig uttala ordet först ;) amigurumi amigurumi ... Nu bli det strax ett IKEA race :\ Dyrt med ny säng åt lilla fast vi fått resårbotten! Puss o hej! Så ser vi framemot paket nummer 17 :) Detta är så kul !! Längtar till nästa år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0