De kom ett paket på posten :)

En liten gåva till mig själv - näe jennie nu få du sluta unna dig själv saker hit o dit ;) blommor var o varannandag, linnen så snart ja ta mig till birsta, och nu ett smycke :-o

I väntan på att ja ska beställa ett i äkta silver så köpte jag dehär. 100:- fick ja betala så de va väl ok.
Jag kan bara inte bestämma mig riktigt för hur ja vill att det ska se ut, de i äkta silver som ja tänker köpa.
De kostar ju lite mer oxå så därför vill man ju få de som man vill ha de på en gång. :)
Fast ja gillar verkligen ringen och att namnen står flera gånger.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men så fint!

2011-02-09 @ 15:35:39
Postat av: Anonym

Jättefint :)

2011-02-10 @ 00:00:22
Postat av: Maria W

Jättefint! Vart beställde du det, vill oxå ha ett? kram maria

2011-02-11 @ 17:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0