Dålig uppdatering idag men de har varit fu...

foto1503 (MMS)

Dålig uppdatering idag men de har varit fullt upp! Och skit väder att köra bil i ! Jag har varit ute o kort alldeles för mycket! Hade jättetrevligt igår. Men tyvärr kräktes en av de i natt o en till fick ja höra nu. Kajsa har oxå kräkts nu när jag o Zack var ute på galej. NamngivningsCermoni frissan o en lunch sväng till Annie. Innan var jag o kajsa hos camilla o Jamie en snabb lek sväng. Hoppas verkligen inte vi smittat honom! Vi visste ju inte hon skulle göra det, då hade jag ju aldrig åkt! Ingen stans! Då hade vi varit hemma. De e full rulle på kajsa så hon verkar inge sjuk. Hoppas verkligen o önskar önskar att de inte kommer mer och att Zack klarar sig! Ps. Jag har tackat nej till 2 go fikor idag =D kl e 18 tre drukna shakes två kvar för de bli ingen middag för mig idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Bra där Jennie:-)

Jag har kört shakes sedan i söndags, ska bli skoj att se resultat efter 2 eller 3 veckor ( har inte riktigt bestämt mig än )



Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0