De e tjurens fel...


Firmafest igår på Nöjeshallen :)
Kul va de att få skjuta djur o sätta ett fotbollsmål. Sen va de ju tjurridning oxå :/ ajajaja inge bra för mamman !
Dels for ja ju av efter bara nån enstaka liten sekund, men va mer hade ja väntat ;)
FOGARNA !! shit i min lilla låda va ont ja ha idag ! Man ska lyssna på sin inreröst o följa den tydligen, den gav mig en liten varning men ja tänkte va fan klart ja ska testa ! Men de blev visst för mycket :( ONT ONT ONT idag !

Ska iaf. bli kul att börja jobba igen - känner mig mer pepp att göra det nu :)
De e ju bara problemet mitt o marcus schema :( vettefan hur de ska gå att få ihop!
Jag fick ett schema innan jul som han hade lyckats få ihop sitt körschema till mycket bra ! De skapade inga större problem o vi skulle fått ihop det...ända tills min chef kommer me ett nytt schema åt mig *suck* bara till att börja om för marcus o han sitter o jäklas med det men får inte ihop de på nå bra vis :(
Men va fasen som allt annat så löser det sig nog :D visst?!
POSITIVT TÄNKANDE

Borde ja ta ned ljusstakarna nu ??
Borde åka o köpa nya lampor till fönstren först... eller ska ja leva i mörker?

PUSS o KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0