LYCKA ÄR EN MYSIG KUSIN <3

foto2300 (MMS)

LYCKA ÄR EN MYSIG KUSIN <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ah ne men man lär sig med tiden. lite knepigt u början



men gumman da .. redan? why? Aja rom byggdes ej på en dag men tänk att varje ggn du unnar dig så tar dt tid för kroppen o ställa om sig igen. står mer i boken ..



inte?? ne har bett mamma o beställa, då hon ska också beställa från gymgrossisten, ngra stycken. Men jag e sådan bar torsk kanske man kmr gilla de ändå hahahha hoppas dt iaf.



ah men atkins egna är godast. de som är godare är matrix pro bar 32 i double choclate - men de finns ej inne på gymgrossisten ..blöö .. men beställde du ej de 50 procent protein bars? De kokos? de e skit goda.



jag älskar bars men sen har jag gått ganska länge på dieten.



okej ska ni ej anpassa er efter atkins då? Så du ej förlorar din viktnedgång nu! Ah men försök o räkna nettokolhydrater då? Dt gjorde jag igår.



men tänk på att dt blir vad du gör dt till. jag var i polen i nästan 2 v o åt ändå bra. blev en del bars ba. vill ej låta jobbig men ni har ju vart så duktiga!



Inte? jag tyckte den va skit god. men testa med mandelmjölk da? Eller soja utan socker? Köpte dt idag ska testa på måndag.



puss!

2011-07-09 @ 23:04:40
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh avd glad jag blir! :D bra att dt känns bra för gör dt d så får man mer ork och energi o när ni får så grymma resultat! E helt impad!!



ne men gör man atkins rätt så försvinner detta suget efter saker också. dt mesta sitter i huvudet på oss lixom.



oh wow att du tänkte så! Då e du verkligen på rätt väg!!



ja men fan vill ej vara för hård men nu e jag helt taggad med att ni har börjat på atkins o vart så duktiga så vill ju inte att ni ska sumpa dt och jag tror stenhårt på att du klarar av o gå ner de kg relativt snabbt när du verkligen satsar! Och din man!



awww gör han? FAN VA GULLIGT! Märkt att min statistik har ökat lite undrar dock vrf :P haha



aw gumman da, tack så mkt. Men ni gör allt själva! Jag är bara här om ni behöver mig - alltid , räkna med dt!



ja men man kan bli förvånad sj när dt väl kmr t kritan så vill man inte ta dt där man planerade.



men köp nästa ggn de andra barsen, 50 procent protein bar från multipower (1,5 nettokolhydrat/bar) och i kokos.



haha ja men boken gör så att man verkligen håller sig i styr den har hjälpt mig så otroligt mkt och man förstår så mkt mer.



Naw sov så gott hjärtat så hörs vi imorgon! Hälsa din man!! :D



Puss puss

2011-07-09 @ 23:51:34
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0