TRÄNING !

Va iväg till himlabadet i dag :) Det var underbara LINN som hade passet ! Hon är såå GRYMT BRA !!
Snacka om att kunna peppa o köra hårt med oss :) Tanterna titta lite surt på henne efteråt o ja hörde hur de sa till henne att det va lite för hårt/högt tempo. Men hon svara för sig o mena på att alla kör ju i sin takt, o det ska ju kännas att man tränar - BRA LINN ! Har skickat in en "veckans klapp" åt henne i dagstidningen :)
Jag diggar hennes stil stenhårt och blir glad bara jag ser att de e hon som har passet :) Då vet ja att de kommer ge nå. Ska verkligen försöka hinna gå i morgon oxå för sen bli de uppehåll igen :( Ingen vattenträning på två veckor !! :/ Hur ska det gå när jag börjar jobba igen ?? *suck*
Såg förresten ett jobb idag som ja bör söka, 75%. Kanske dumt att säga upp sig från sin 100% tjänst för en 75, om ja nu skulle få den. Men ja tro ja måste vidare! Och vi skulle ju klara oss på en 75% lön iaf. Men ja önska de skulle ge nå mer oxå som bättre arbetstider etc...
Ska iaf. Söka !

I morgon dra vi till Stugan ! Har skammligt nog inte varit där på hela fjolåret så de e lixom dags. Tyvärr verkar eftermiddagen bjuda på regn :( Men då bli de väl bara till att packa ihop o åka hem i så fall. Då hinner ja ju träna oxå ;)

Sitter o kollar tradera efter klänning ! Fatta, de e snart bara en månad kvar till systers bröllop ! Va ska ja ha på mig ?? Vill så gärna ha en ny klänning o på Tradera finns fina nya, men de får ju inte bli för mycket ryschpysch eller för flådigt... hmm... Denna tycker ja e tokfin men känns väldigt mycket too much.
Ny Ivory Balklänning/ Festklänning storlek 46-48
Men håll me, visst är den lite cool ;) älskar pluffet i kjolen ;) men känns som sagt för mycket på bröllopet utan klädkod.

Nu bli de SOVA ! måste, är inne i en "varavakensentpånatten" period :(

Goodnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag traderade också min klänning till bröllopet! Petrolfärgad chiffongklänning i halterneckmodell med silkesknyt i midjan =)

2011-07-21 @ 01:26:01
URL: http://kashikoi.blogg.se/
Postat av: Milla

klart du ska slå till på denna klänning, vackert ska vacker ha:) Kram

2011-07-21 @ 12:09:50
URL: http://camillaangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0