- 11.5 kg

Jag har tappat en KAJSA från min kropp ! :-O 11.5 Kg är precis va hon väger och jag gått ned !
Kanske de e därför de känns lättare att bära henne nu..?

Men var ha de dryga 11 kilona suttit ??
Ja vill att de ska SYNAS mer nu.
17 Kvar till målet... Eller tills kirurgen godkänner operation. Sen gärna 5-6 kg till (tror jag)

Känner att ja verkligen ha fått till motivationen till träning nu oxå.
Skulle behöva EGENTID i rätt många timmar känns de som.
Denna vecka har varit toppen ! Hunnit träna i vatten en gång o en promis i blåsten samt ett besök hos sjukgymnasten. Helt ok utslag på en vecka. (för mig iaf!)
Nästa vecka bli de vatten på torsdagen o sen vet ja inte.
Sugen på ett träningskort typ på etic, men ja tro inte ja kommer nyttja de fullt ut tyvärr.
Borde ju bli bättre på wiiplattan oxå. Den ta vi fram imorgon då K. sover om de blåser, annars bli de en promis.

Nej fan tvätten i maskinen !
Skit, ja som tänkte gå o sova i hopp om lite sömn.
:/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0