Håller oss flytande !




Jag o Helena va på
Himlabadet o testa Aqua Classic/Pilates idag. SÅÅ skönt me träning i vatten ! Ja gillar det verkligen. Boka in mig på måndagens morgonpass direkt när ja kom hem :) Då bli det Aqua Wet West, vilket betyder klart jobbigare pass då man inte når botten! Sparka vatten i 45 minuter, passar tjurskallemej de ;)

På Badet träffa ja en människa som sken upp o sa - Neej men HEJ !! Du känner inte igen mig va ?!?
Jag var för första gången helt ärlig o sa - jo det gör ja, men kan inte placera dig. (men ja stod o tänkte på rätt ;) )
KONSUM i GRANLO
Hon som låter lite hes på rösten, kortare än mig, ljust kort lite lockigt hår, äldre...
Ja hon hälsa så gott till mor o far, syster ja hela familjen. Sa de flera gånger så här är hälsningen!

Jag fuska me en gobit idag :( Men 2 stycken ha gett glada miner o kommenterat min viktnedgång oxå idag :)
TACK för snälla kommentarer ♥ det värmer o motiverar till att fortsätta.
Jobbar helg o då brukar de funka finfint att bara äta nutrilett. Så nu vet ni va ja lever på de tre närmsta dagarna.

Nu BIG BROTHER !
Hörs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0