Flugan sprang för att slippa vara med ha b...

foto2159 (MMS)

Flugan sprang för att slippa vara med ha bild. Fort fort fly den. Sitter här med ett sjukintyg hemma till 21 juni. Sen då? Läkaren skrev att han inte trodde jag skulle vara tillbaka då... Jag ska göra det bästa av situationen ! Just nu dricker jag kaffe o tar ett par paradispraliner. Tycker måbravardagslyx skulle vara billigare för de som verkligen behöver det! Mej till exempel ;) Varför känner jag mig stressad över tiden? 3.5 timmar till dagis hämtning o jag är stressad över det! Hinner inget på den tiden, men va fan hinner väl hur mycket som helst bara man tar tag i det! 3 veckor hemma! Kommer inte hinna ett jota, hallå var tar tiden vägen? Ok jag har nu 3 veckor på mig att jobba med det, ja släppa stressen känna ett lugn... Nu börjar vi !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

naw tack gumman :)



hehe ne du hade ej svarat. aaaaaaah ja har sett de fanns en cool som var leopard. men ah de kostar ju halva priset om man jämför m onepice. men den e awesome ;)

2011-05-31 @ 17:58:47
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Vad har du för fel? Haha nu lät det dumt. Men varför är du sjukskriven? :) Kram

2011-06-04 @ 18:30:39
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0