Sent sent sent :( fan jag måste ge mig sjä...

Sent sent sent :( fan jag måste ge mig själv 'sitta uppe förbud'! Klockan är snart ett! ETT hur i hela friden trodde jag att jag ska kunna bli piggare om jag inte lägger mig tidigare? Sova på dagen eller? Nej nej inte jag heller! Fasen det här går inte utan förändring! Hmm 6 timmar till uppstigning... Kajsa sover oroligt :( då har jag ännu svårare att både lägga mig o somna. Fy det låter från hennes rum! Som smäller, fot i väggen? Måste upp o titta till henne igen... Tur jag har en trygghet breve mig <3 Zack! Skulle vilja ha kajsa här inne oxå när vi e ensamma. Näe titta till henne sen må jag blunda. Godnatt alla lärare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0