Vår lilla Filur ... ...

foto0782 (MMS)

Vår lilla Filur ... Detta är taget i fjol sommar. K inte ens ett år. Står o går 10 månader! Här är hon 11 mån. Nästa sommar är jag helt saker på att blöjan bytts mot trosor =) K har nämligen kopplat att man kan kissa på Pottan =D Både idag o igår har hon gått utan blöja efter dagis. Och hon har verkligen gått på Pottan o kissa när hon känner sig nödig =) mammas stora tjej <3 Idag tar vi med hanna o axel hit efter skola, dagis <3 ska bli jätte mysigt! Får se om de sover här eller hur det bli. Kraam !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo ahde vart smart men grejen är den att jag handlar på hm max 1-2 ggr per år. O typ aldrig barnkläder :P



Men tanken var god <3

2011-10-28 @ 10:38:28
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Mommis&Moff

Gu vad jag längtar till sommaren!

Barnen och vi behöver inte pylsa på oss en massa kläder för att inte frysa.Och nästa sommar ska jag inte ha någon stukad fot, lunginflammation eller ryggvärk, då ska jag vara frisk! Den här sommaren bara försvann.

2011-10-28 @ 15:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0