Förvirrande, ja jag förstår inte hur vi ku...

Förvirrande, ja jag förstår inte hur vi kunde försova oss i morse... 2 larm ställda på mobilen, med olika ringsignaler! Jag har inte hört ett ljud av de! Ingenting! Vakna av att Zack putta på mig, mamma mamma ska inte du vakna? Kajsa är vaken och vill upp ur sin säng. Kastade ett öga mot klockan och kan säga att jag studsade upp! 08.23 ! Zack börja skolan kl 8 *PANIK* Vi var där strax efter 9 och det är tur morgonrutinerna sitter rätt bra. Och att barnen är rätt samarbetsvilliga den stunden. Zack fixade frukost själv medans mamman var förvirrad förtvivlad o lätt förkyld. Duktig! <3 Så i morgon är det trippla alarm som ljuder, har lagt på en ringning från pappsen som är i östersund o bygger butik. Puss o godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo men önska dt. typ som om man blir straffad! Men som jag sagt innan ngn ggn hellre hud än att jag skulle väga 124 kg igen .. men ändå .. vissa dgr e jobbigare än andra.



Tack för kommentaren <3

2011-09-20 @ 20:32:13
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0