Varför har sommaren gått Såå fort?

Varför har sommaren gått Såå fort?


Kommentarer
Postat av: Mommis&Moff

Du har säkert haft en bra sommar och hunnit med en heldel, det är därför.

Min har också gått fort men jag har haft det mindre bra. Men det kommer en ny och då...

2011-09-02 @ 15:42:56
Postat av: Anonym

tack att du nämnde dt det var jag som glömde och ändra om dt. sådär halv fem på morgonen haha. men söt du e tack! Får ju se att jag gick ner så många många cm förra ggn kan inte alltid vara dunder plus att denna mätningen var lixom halv fem på morgonen??

Men tack hjärtat



Haha asså? Ah som ute säljare då?? :) dock e dt bara provision baserat.



PUSS

2011-09-04 @ 08:15:50
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ne ok :) men antar dt e ute säljare då vi "vanliga" säljare sitter i gbg :)



ja men fan borde hört av dig hade gett dig nr ;) haha nej ingen fb tyvärr! Jo da klart du hade fått tag på mig via bloggen , alltid inne :P kollar den mer än mobilen hahaha - illa!



Men hade du dt kul da?



Men jag slutar jue fem :P!



söt du e puss!

2011-09-04 @ 22:00:17
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0