At KONTORET !

Om Du är Sjuk blir jag Arbetslös ;)
 
Ja Min Chefen är borta... va ska ja då göra ?? Jag har gjort va ja ska idag och vet nu inte riktigt...
hmmm ta väl tag i en gammal lista jag har liggandes, men den är säkert redan kollad så nu bli det dubbeljobb.
äh jag behöver friska upp minne :) så de e bra !

Nepp, tänker inte gå ut o berätta var jag sitter än, jo vissa vet men de räcker.
Jag arbetsprövar på ett Kontor, Trivs bra och hoppas innerligt att de inser att de behvöer mig här så det bli en anställning. ;)
Jag sprang in i väggen för lite drygt ett år sen, va hemma nästan ett helt år men kom upp mig bra tack vare träff med kurator och KBT och medicinering. Ja idag känner jag mig sååå mycket bättre ! :D
Har ju tagit mig ut att arbeta igen och bara det är ju ett enormt steg :) 4 timmar om dan än så länge.
Mådde verkligen skit förra hösten - fy fan rent ut sagt när jag tänker tillbaka på det. men här och nu hjälper mycket så det var då och nu är nu och NU mår jag BRA ! Gu så skönt att skriva ! JAG MÅR BRA ! (iaf. så bra jag kan just nu :) inte riktigt i mål men de grejjar jag här i höst :)
 
Nutriletten då, jo tack den smaka bra i morse me :) men tungan smakar ILLA ! Fy vilken andedräkt, hela jag osar känns det som. :/

Tro även sparken i arslet om att gå ned i vikt både fick mig att gå in i väggen samt kunnat backa därifrån. Ja denna operation jag väntar på, jag fick ju besked om att jag var ÖVERVIKTIG ! jo tack jag vet svara jag kirurgen som stod med spritpennan i högsta hugg och ville rita var snittet på magen skulle läggas. Har ett NAVELBRÅCK som bråkar.
Så de va ju bara att ta tag i vikten och det kan ju ha en bidragande faktor i att jag gick mot väggen det där halvåret med jobb och press... Men nu så :) när det börja släppa och det endast är 11 kg kvar till det målet så känner jag mig så stolt och BRA ! Skönt :) Ja herregu jag börja ju resan för flera flera kilo sen, närmare 20... så visst har det hänt grejer me kroppen och självförtroendet oxå... SAMT att Bråcket inte alls bråkar med mig som förut :) och det är nog högsta vinsten att slippa ha ont :)
 
nähä nu ska ja ta tag i listan och gö de sista innan jag tar o packar ihop för idag, och hämtar sonen som sovit borta hos en vän.
 
KYYYSS !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du ska vara så stolt över dig själv, fina fina du! Tänk att du är så himla nära operationen, såå häftigt! Mycket härligt att höra att du mår bra, det får mig att bli så glad för din skull. Lav jo!

2012-08-14 @ 19:13:44
URL: http://lillategelhuset.blogg.se
Postat av: Anonym

Ska också börja med kbt i september. Blev glad av o se detta inlägget att det har hjälpt dig!

2012-08-14 @ 20:42:55
URL: http://Mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0