Hösten är kommen !

Kallt och ruggigt !
Tänder ljus och myser med Taco middag, jag och barnen. Maken kommer om en timme. :)
Han bli hemma med Zack i morgon men sen ska han väl kunna gå hoppas jag.
Träning i morgonbitti igen. Känns tungt då jag blev sämre i höfterna efter måndagens pass :( uppriktigt rädd för hur milen på lördag ska gå... Fasen! :( det gör ju ont i och ur bilen! Milen fixar jag nog, mer rädd för hur det kommer kännas efter. NÅT måste ha hänt under lördagens joggingtur... De e ju sen då jag har ont. Jaja, läääängtar iaf väääldigt mycket till helgen ändå :D mys med maria! :)
Och shoppa nya tröjor 8 kg lättare och bara överviktig och ej ha fetma är ju bara det helt underbart! Men tänk när jag gick omkring som en kluns på 106 kg! Där satt jag länge fast. Hade legat kvar där om jag inte fattat ett beslut där 1 november år 2010 alltså snart två år sen. Men TACK för att jag fatta och tog tag i det :D idag står vågen på under 85 HEELT otroligt skönt! -21 kg !! 77 är somsagt nästa viktmål att nå :) och då är jag oxå kanske helt i mål :) beroende på hur jag känner mår och ser ut. KRAAM!

Gårdagens middag blev en nutrilett kycklingsoppa och en enormt god ostsmörgås med gul tomat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0