Mätt deghög :/

Ja de e precis så jag känner mig, som en mätt deghög !
Ikväll tog jag den där mackan jag så länge suktat efter, en rostad smörgås med kaviar och ost och mjölk att dricka till. Supergott ! Men ack va jag känner mig uppsvälld och degig :( Nä inte värt det ! Håll sig till bättre att äta så är även kvällsfeelingen oxå bättre :)
Man lär sig - får jag hoppas ! Denna känsla ska jag minnas...

Höfterna ondar fortfarande. Var till sjukgymnasten i morse, ja det är ju hon som pushar till träning och kör som en Personlig tränare för oss i gruppen - LYX - tre gånger i veckan. I morse berätta jag iaf. hur jag känner och att det gör ont. Hon kände lite och visa mig några stretch övningar, rådde mig till att GÅ milen på lördag, EJ springa! (läs jogga) För risken är ju då att hela söndagen blir förstörd och det vill jag ju INTE !
Men hon tyckte inte jag behövde blåsa av allt, Gå så klarar jag nog höfterna, samt stretcha stretcha stretcha... så de e väl bäst jag går och stretcha lite då ;)

KRAAAM !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0