Wiiih! Appen funka! :D

Det betyder att jag kan blogga igen ;) men det betyder ju inte att jag verkligen gör det, men kanske ett inlägg på kvällssidan, mena jag åker ju till el stockholmo i morgon :D fast där finns ju säkert massa tok att blogga om ;) många små korta inlägg kanske.., får se :) fast å andra sidan, enklare på fejjan OM man verkligen måste istället för att barabara vara... KRAAM!

Var till farbror doktorn med Z idag igen, fick nå utvidgande till luftrören. Men det hade liks gärna kunnat vara magmedicin! Läkarn lyssna ju inte på mig! Men hade rätt när han sa, vi gå halva vägen var... Jag vill ha nån form av in andningsgrej att ta vid behov läkaren ville inte ge nåt. Hem kom bi med en flaska att he varje dag! Suck! Klart han kommer bli bättre men det va ju inte direkt rätt ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0