♥ Underbara EVA FUNCK ♥

Drömmen är uppfylld

Alltså ni som inte sett eller hört Eva har missat nåt !



Först lite blyg, förståligt. Sen mjukna han och vågade visa Eva sin favvohylla i biblioteket. Böckerna om kroppen och hennes Plåsterbok som lånats massor av gånger :)
Stolt kille har även fått sitt foto!
Och flera kramar :) både han o jag.

Vi åt lunch där på folkan oxå, rödspätta.
Eva så gullig, tog sig verkligen tid åt Zack o tyckte nog det va lite kul själv att träffa Zack som gillar henne så skarpt. Hon har ju lärt honom såå mycket !

Mötte två "coola" killar i dag när jag lämna z på skolan, jag fråga va de tyckte om showen.
- meen ääh dålig !
Va? va tyckte ni var så dåligt då ??
- De va ju bara sång o spelning lixom inte teater !

Jo, hon förklara faktiskt lite om kroppens funktioner oxå MEN för att förstå kan man nog inte va såå cool eller ha sett henne innan. Kanske inte lika mogna som vissa andra killar ;)
Synd för dem bara... Bara de inte satt o tramsa där o förstörde för andra...

Nä men jag satt längstbak med en stoor kopp java o bara njöt =) Rös faktiskt när de klev ut på scenen, fick glädje i mig som säkert oxå Zack kände. OCH jag tror showen gick hem hos de flesta för tillomed när de sjöng om att vara arg o sur klappa barnen av glädje i takt :) såå underbart att sitta där bak o få se både barn, fröknar och show !
Lyckligt lottad med en sån fin dag igår ♥

   
  



♥ TACK EVA FÖR IGÅR ♥


Kommentarer
Postat av: Mommis&Moff

Mallfis och prupp!

2012-02-16 @ 16:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0