FIRAR!!

Näe ff sjuk :( hemma i soffan men vågen är min kompis :D för tillfället iaf ;) Firar det med en Ramlösa citrus :) de e så man ska belönas för bra framsteg! Så längtar jag såklart att få testa byxorna :)
Turkiskyoghurt är oxå min kompis :) loove turkisk med nötter o hallon ! Extra lyx me en skvätt grädde ;) mmmm!
Sjukt gott !!

Snart börjar Prinsessdopet, dopet av Estelle :) hade ju aldrig tittat på det om jag inte legat här o snora. Kanske tur jag är förkyld, eller??

Sist finns det människor som typ aldrig ler eller skrattar ? TRIST ! Testa så kanske livet bli trevligare :) både för er o andra.

KRAAM !!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw tack för ditt stöd motivationen har kommit tillbaka denna veckan nu får man se till o ej förlora den !



Härlig bild på dig gumman

2012-06-01 @ 19:37:39
URL: http://mscharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0