Sjukstugan....

Hatar verkligen att vara sjuk! Ligger helt off i soffan. Zack oxå hemma, hostig.
Meen nå positivt, vikten går nedåt!!! Nådde i morse ett litet delmål :) så jag hoppas kunna komma i favvobyxorna i en storlek mindre när de kommer hem :)
Jublar!! Men tycker synd om mig själv som missar träningen, förlorar ju såå mycket. Och vårruset på onsdag :( planen va ju en ok tid med lite spring o känna tävlan. Men men det får nog bli en vanlig simpel promenad av det.
Längtar till onsdag med avslutning på Kbt vikt gruppen känns som det lossnat för mig och allt flyter fint :) men jag hoppas oxå att gruppen ses igen för uppföljning samt utverdering. Det har ju gett alla olika resultat. Mig mycket på det inre förlite på vikten men det kommer :) jag är på G :D men som sagt mår mycket bättre invändigt :)

Nu kommer maria en snabba i hämtar en vagn från garaget :) topp! ' bara' 4 kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0