Arbetar Tränar Arbetar

Ja ha inte så mycket att säga... jag Arbetar ! När jag inte är på Jobbet så är jag på Etic och tränar. OCH ett stort WOOW säger vi på fredag morgon, planen är att jag ska bli med mitt FÖRSTA medlemskort på ett GYM ! Tjoho! nä vi spar jublingarna tills det är betalt och klart... fredag morgon... Och denna gång nu när jag bestämt mig köpa ett blir jag inte alls lika svettig och skakis av tanken :) Jag blev ju helt tossig och handsvetten nästan droppa av mig för X - antal år sen när jag prata om det sist... minns du KalleKollega? De va typ 10 år sen... hua´ung o dum o fatta inte att Träning är Bra Skit ;) Men tydligen ska man få jädrigt ont INNAN man fattar :/ Se bara på mor min... Men nu så! Vi båda är klokare nu tror jag :) love you ! <3

Händer massor på Jobbet nu, involverad i rekryteringen och coachning. Spännande ! Jag hoppas bara att det blir bra, en stor test för både mig och de övriga inblandade :)

Bloggen bli lite lidande och efter, men det är för att jag mår så BRA just nu! :) Börja känna mig trygg i formen kroppen tagit och ännu bättre i hur jag mår INUTI ! :D och det är väl ändå det som är viktigast?! Sen bli det ju lite skrivet från iphonen, jag är inte riktigt kompis med tangenterna, jobbigt att skriva från den, enklare me förra tangenterna på gam´telefon... men nej tänker inte byta bort min iphone !

nähä nu ska jag avsluta slå av datorn samt säga hejdå och dra hem till familjen <3

Kommentarer
Postat av: MW

Härligt beslut av dig med medlemskort!
Ja det är skönt när man mår bättre av ett taget beslut.
Kram och ha en bra dag!

Svar: Tack :) Ja i morgon smäller det ;)
Mammajennie

2012-10-18 @ 08:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0