Fel väg !

Igår körde jag av motorvägen en sväng, kändes bra och rätt då, jo även nu trots att jag fattat att pizza verkligen inte är bra mat. 1 riktigt mycket kolhydrater 2 mättar bara för stunden, äcklig mättnad som tack o lov går över men skapar hunger :/ knepigt när det är så mycket mat, men det är ju FEL sorts mat !
Positivt är ändå att det smaka bra! Och skapa ingen ångest eller liknande heller. För jag gjorde ju faktiskt ett val, ett kontrollerat val !
Men nu är jag på motorvägen igen :D tut tut nu kör vi rakt igen ! :D mooot mååålet ----> 77 kg !
Borde fixa det till 8 november då Stockholm och mitt kök mässan är bokat ! :) åh vad jag längtar !!!


Kommentarer
Postat av: MW

Toka, inte kan du gå ner till 77kg innan 8 nov.
Ta det lugnt och må bra!

2012-09-09 @ 10:10:03
Postat av: Åsa L

Du beskriver det så bra - ett kontrollerat val. Jag valde också att äta en hamburgare på McDonald i veckan för jag saknat det tokmycket efter att inte ha ätit det sedan i början av juni. Riktigt gott och ingen ånger. Jag står kvar på samma vikt såg jag idag och det gör mig glad - vill gå ner 10 kg till innan jul så det är bara å köra. Lycka till.

2012-09-10 @ 09:54:23
URL: http://asalundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0