Hoppar jublar skuttar !! :D

Vägde mig imorse :D tadaaa!! 83.9 :D gå inte att beskriva känslan, under 84 va ju ett mål :) jag är bara överviktig nu ej fetma !!! Hurra !!! Tro det firas me nå fint från lindex ;) De har såå mycket fint nu. Det är höst nu !
KBT-Vikt möte idag. Fick massor av beröm, kramar och glädje över mig:) gjort fina resultat och mjuk sååå mycket bättre. Sen milen då :D de riktigt lyste om de för lyckas jag har ju även de lyckats med sina jobb och det stärker båda parter :) vinnvinn situation ;)
Och sen måtten, midja minskat med 15 cm !! Hurra för mig :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD DU E GRYYYYYYYYYYYM!!

2012-09-07 @ 12:11:09
URL: http://Mscharlie.blOgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0