Skitoxå...

Börja känna av halsont :( VILL INTE bli sjuk ! Vill kunna komma iväg o träna juh, och loppisen på söndag då ! Vill ju kunna stå o sälja, behöver pengarna! Ja vi planerar Legoland nästa sommar, samt altan samt utemöbler suck va ska vi få pengarna ifrån ? Det krävs ett stort ryck från nån just arbetsgivare tror jag ;) Ja fram me superlöner åt oss båda ;) HA drömma få man väl ;)

Ja men träningen, tro jag e NÖJD !! Kändes skitabra i morse :D Sprang på i gott tempo på bandet, och det konstiga är att det är mer tråkigt än jobbigt.. Sen fick vi träna i gymdelen idag, suuuper bra !! Jag behöver bli kompis med den lokalen oxå så jag törs mig dit själv efter nyår då jag släpps ut i lokalen helt själv ! Vill ju inte sitta där och göra fel... nä, rätt ska de va och framför allt ska jag ju VÅGA !
Nu ska jag ta o gå till sängen, Trött.se !
Tänker på dej Moster - hoppas du har det BRA !

Kraam

Kommentarer
Postat av: Lisa

"vik hädan dumma baciller!" Krya på dig goaste gums!
(du, va ringlade jag blev av att surra med dig förut! <3 ) Kraaam

2012-09-10 @ 22:18:58
URL: http://lillategelhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0