Familjepartaj :) men bara en halv familj :(

Familjen Tengerström hade bjudit in till Familjefest idag. Jättetrevligt :) 20 pers inbjudna - 5 familjer. De bjöd på kyckling gryta - jätte god ! Cheesecake, glass och hemmagjord kolasås (smaka knäck!) till efterrätt, massa godis och chips/ostkrokar. GÖTT !! TACK så mycket !!
Synd att Zackebus är sjuk, så han var hemma med pappamarcus o lekte skattjakt, åt pizza och myste säkert i massor. Jag o Kajsamalajsa tog en promenix till granngatan som de bor på. De va trevligt ! TACK igen :)

Men vilket tokigt väder det varit idag - Toksnöa, Toksol, Tokstort mörkt regnmoln (men de kom inge tro ja) sen Tokblåser det. Nä i morgon vill vi ha Toksol o ingen blåst. Fixar gudarna det? =) *Jag hoppas*

Har testat mina nya skor ute nu oxå - Känner mig lite som Tigger i Sjumilaskogen =) Studsig :D

Puss o Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Mommis och Moff

Snygg höna äsklar dig, du är forf som lill Nasse

2010-04-18 @ 15:49:54
Postat av: jennie

HAHA! Kanske det, men först ska jag studsa lite som Tigger o sen kanske jag kommer i Nassetröjan igen ;)

2010-04-18 @ 20:30:21
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0