Härliga morgon ... eller ??

SÅÅÅ underbart att INTE vakna av en liten dam i sängen brevid. Pappsen vakna först o gick upp - jag fick sova vidare. =) Det var även "tyst" i huset när jag vakna. Jag hörde hur de lekte med Zack. Skönt, jag vände på mig o vila vidare. Sen va det dags för lite gröt frukost för liten malajsa, nej nej här skreks det istället! Men jag låg kvar! Kan ju inte komma som en "räddare" så fort jänta skriker. Men hon tystnade o då kunde jag visa mig. Då hade MrM gjort två grötförsök. 3 skedar hade hamnat i munnen. Jag förstår det är svårt att gröta på morgonen då hon e van att jag ammar henne. Men de va så skönt att få sova en stund extra =)

Solen skiner o Marcus e o byter däck!

Sommar nu? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0