Hoppas hoppas hoppas !!!

Jag hoppas verkligen lilla K. sover bättre inatt ! JAG behöver det !
Marcus ha lovat ta morgonen i morgon igen, men ja måste ju iaf. upp ganska snart då jag ammar morgon än. Men bara att slippa det första o få vakna själv ger såå mycket.

Tog mig en 50 minuters promenad idag oxå :D bra bra bra !!!
Det kompenserade vi med att baka muffins istället för att se bolibompa idag. Zack har tjatat ett par dagar om att baka så idag kändes det rätt. Marcus hemma o tog liten medans jag fick ha mamma-son stund i köket :)

Jag försöker få in en liten filmsnutt här men ja vet ju inte hur jag gör så jag måste forska lite fort i det nu innan ja somnar.

Utvecklingen går fort framåt när man bara e hemma o inte ute o far nån stans. Trots att det varit tokförkylt.
Inte varit ute o åkt nå på över en vecka ! Så de va så skönt att komma ut en sväng idag, även fast de bara va till svärmor.

Kraam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0