ILLA OTUR !

Men tur i oturen !

Först vakna jag av att Kajsa hade ramlat, hävt sig ur sin säng! Tack o lov var det bara ner i vår säng hon trillat, hennes säng hade jag dragit så den stod kloss mot vår... annars hade det gått illa ! Fy, vill inte ens tänka på det. Nu är den iaf. sänkt o vi kan pusta ut. Hon somna även gott, men hade snurrat o lagt sig åt andra hållet än va hon brukar sova. Hon böka runt rätt ordentligt, försökte stå mot spjälorna men kom inte upp riktigt. Hon brukar ju kika mot vår säng om vi ligger där o sover men nu ser hon ju oss inte, nu ligger hon ju för långt ned...
 
Sen otur nr 2 kom då Zacl trilla från en klätterställning o föll illa på sin arm :( Jag hörde ett knak men de va bara ett skydd som satt runt stolpen som han hade klivit till på i fallet. Den e iaf inte bruten men ont har han... liten spricka kanske?? Eller så blev det "bara" jätte ont iaf. Lillstackarn mammas ♥ Han fick en dos alvedon för han hade så ont o inte ville röra armen så gärna. Han kan röra den det har jag sett, stötta sig lätt på den och greppa med handen. Nu när han la sig va han lite sur på alvedonen... Den hade busat med honom o åkt ned i fötterna istället för att tagit bort det onda i armen.
Vi får väl se vad han säger i morgonbitti då han vaknar. Jag hade tänkt dagis för honom i morgon.... men vi får väl se.
Åter igen jag e iaf. glad att jag inte har 9 !! Nio barn alltså!! Då skulle man ha sånnahär dagar flera gånger i veckan, eller varje dag kanske??  Jag får iaf. aldrig veta för jag kommer aldrig vara där!

Marcus på Bedminton, jag borde betala räkningarna men tänker sova istället. Frisklufts förgiftning, så mycket vi varit ute idag ;) TACK Jessica o barnen för en fin dag på er baksida :)

Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0