Jag bestämmer...

Att barnen e pigga o krya i morgon OCH att det INTE blåser !!

Zack behöver gå på dagis i morgon, dels för att vi behöver några timmars paus från varandra nu, och leka leka leka är nog hans medicin just nu. Så jag hoppas verkligen hostan lagt sig ytterligare tills i morgon. Det e morgon som e värst, sen på dagen ha det inte varit nå problem. HOPPAS !
Kajsa snorar :( Men ja tro det är en tjurig tand på G. Så vi hoppas hon inte heller bli sämre utan håller sin nivå eller tillomed är lite bättre. Då bli det folkan o sångtjejjerna :) + PROMENAD ! Jag behöver ut o röra mig ! Sjuka innedagar är ingen hit.

Nu Packa lite tradera auktioner som gått ut, sen SOVA !!
Sova de e nåt jag behöver, varenda liten timme är guld värd.


Puss o Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0