Jaha o hur har dagen sett ut då?

¤ SOL ¤ SOL ¤ SOL ¤ SOL ¤ SOL ¤

Kajsa Vakna 2 gånger i natt o ja amma...
Jag o Kajsa va till Birsta för tredje dagen i rad nu, fota och hitta röda strumpor till Zack. Tro det blev en jättefin bild :)

Leta skor åt mig, ja för vet ni vad, ja tro jag funnit motivationen igen :D nu vill ja ut o gå! O jag har ju märkt att de funkar rätt bra me lilla K oxå nu :) Tjurfia där som inte vill va i vagnen alla gånger...
Vägde mig i morse :) japp! nåt hg ner :) 7.5 börja vi på 6.8 i morse EFTER frukost :) som ni ser skris inte första siffran... Vill inte! Så nu jädrans ska ja väl få ordning på detta!?!

Som ni sett i tidigare inlägg så Åkte jag o hämta Filippa efter att ja kommit hem från Birsta. Bjöd även in Familjen på middag när de skulle hämta henne. Spaghetti o Köttfärssås :) såå gott! lätt att äta för mycket, men ja klara mig fint denna gång oxå ;) Hade gjort god god sallad på Tomat, rödlök, majs och vienegrett... eller hur de stavas.
Gött ! Tacksam mat, barnen äter (oxå) bra av det :)
De tänkte ha midsommarfirande hemma hos sig i år. Knytis o flera barnfamiljer :) Trevligt så de tacka vi ja till på en gång :)
Så nu ska vi iväg o köpa en skrinda till barnen, ja inte bara för midsommar, utan ja ha ändå tänkt på en. Smidigt om man går en bit o blir kvar sent så kan även Zack få åka hem :) Mat i den på vägen dit o Zack på vägen hem :) Praktiskt ! ;)

Nu ska ja ner o hänga tvätten, duscha o sen sova! Japp ja hade tänkt få mig en liten liten sovmorgon i morgon, för sen på kvällen drar marcus iväg norröver igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0