Käraste Syster på besök igen :)

Syster "Man" (ja de e ju inte gifta än) o barn på besök idag ! Hurra som en räddare i nöden ! Det va precis va vi behövde efter denna tokiga morgon med dagisdiskussion. Men när vi gick från Sjukgymnasten sa han inte ett pip om dagis. Vi gick ju på ica, köpte mjölk till stuvade makaroner o varsin glass :) Vårens första för mig :) faktiskt så va den inte så god som jag trott. Kanske lite sockersug ändå har försvunnit :D närmare 3 kg minus står det nu :) tänk när jag få säga minus 10 ! vilken lycka :D men ja måste skärpa till mig igen! Det har gått lite utför o slarvats en del. Dåligt både med promenader o hemmaträningen, övningarna jag ska göra har det tyvärr slarvats med. :/ o även nån liten chokladbit :/ Skärpning !

Nähä nu va det dags att plocka disken så det finns plats att grejja middag. Kyckling (ris) currysås och grönsaker.
Zack ser på Eva Funck film o Kajsa sover. Hoppas hon sover en timme till, det behöver hon då hon sovit dåligt idag. Vakna 05.45 somna till en kvart vid 07. Vaken till efter sjukgymnasten dvs. kl 10 o sov i en halvtimme då. Sen tog hon en halvtimme vid kl 13-13.30. Så hon bör ju va lite trött.. men snart ha hon sovit en timme. Bäst jag skynda mig så jag hinner!

Puss o Hej ! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0