Mamman for iväg...

För lite shopping på Kappahl där jag sett de där söta till Kajsa. Men ack va hon blev besviken ! De va ju inte alls lika fina i verkligheten som på bild :( tur de inte var postorder... linnet o byxan va väl ok, men cupcake klänningen - hur fjåsig som helst :(
Tog en ride in på Polarn o Pyret iställt. Prata med Kärlekens (Tuva´s) Mamma o vi e rörande överrens om att de e SKIT på dagis! Jag hoppas verkligen att något händer snart ! Fy de ska inte ha de så rörigt i sina små liv. Jag gick iaf. därifrån me en påse... de hade REA !! :D

 Denna Valde Zack, han e heltokig i rött ! 
Köpte även en i ljusblått med fiskar o en ubåt tro ja de va i mönstret.
Kajsan fick ett set me body o byxa i cerisrosa vit randigt. Fanns ingen bild att hämta på de.

Sen e de bara att inse att Jag måste göra något åt min kropp ! Så mycket fint i butikerna nu, o jag less på mina leggings o linnen även om de e sköna kläder ;) Men jag börja bra idag :D ägg frulle o INGEN muffins när vi bjöd våra gäster på fika idag :D INGEN !! Toppen !!

Övningarna sjukgymnasten gav mig har jag oxå gjort :) känner mig på topp idag ;)

Nu ska ja se om ja få till nån videosnutt här eller om ja få ta pappa till hjälp i helgen. *ska lyckas själv, ska lyckas själv* ;)

TACK Linda o Wera med små barn för toppen lunch och sällskap idag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0