Ny bloggerska o Kära Barn !

Bli glad när man ser att besöken ökar, varför vet jag inte, varför vill jag hänga ut mitt o min familjs liv?
De vet jag inte riktigt, men de e rätt kul att skriva :)
Hoppas allt finns kvar då mina barn blir vuxna så de kan se o läsa :) Eller så undrar de - men mamma hade du inget liv?? Satt du bara vid datorn eller stod med mobilen?? VI då?? Eller så tycker de jag e bra som dokumenterar dagarna så de kan få läsa o se... Hur som helst vill jag att de ska veta att jag ÄLSKAR DE MEST PÅ HELA JORDEN !! Usch nu bli jag så där tossig igen, tänk om (eller när) någon av oss dör. Tänk om jag gör det före de, nu när de e små o inte kan minnas mig o hur jag verkligen älska de... Kanske ska ta o göra den där lådan åt de iaf. NÄ bort bort bort me de tankarna!! Varför bli man så? varför tänka så? E de för att de verkligen e mitt allt?? Bäst att gå o kika till lilletösen som sover, fortfarande förkyld, feber i natt igen :(

Idag kan de nog bli nytt rekord... Klockan e ju bara 10.10

KÄRLEK TILL LIVET ♥


Kommentarer
Postat av: kusin Sofie

Jag har också hittat till din blogg nu! ;) Själv ligger jag lågt med bloggandet, trots att Sandra tjatar på mig att börja igen =)

2010-04-06 @ 10:24:52
Postat av: Jennie :)

Kul att du hittat oss :)

jasså så du har oxå bloggat... men ge mig adressen då ;)

klart du ska börja igen, men den lär ju "bara" bestå av 50 min träning 60 min träning 80 min träning osv ;) du e såå duktig kusin !!

2010-04-06 @ 10:53:17
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0