REKORD !! 26 stycken :D

HAHA ! :D

Hela 26 läsare idag :D o bloggen öppnad 67 gånger !! WOW säger jag :D

ok, jag har väl öppnat den 7 kanske men 60 är av er ! Roligt !!

En förföljare vet jag iaf att jag har nu ;) en positiv sådan :) kul att du gillar min blogg Linda :D

o Mommis/Moff Helt rätt! Avkopplande kvällsgöra :) intressant? Ja kanske :) Eller en vanlig Svensson´s familj... Villa Volvo, näjustja bara saab nu, 2 barn ALDRIG någon hund men rätt många dammråttor i olika åldrar. Vardagsmat eller Var-dags-mat Korvstoganoff, köttfärssås o stuvade makaroner. De e vi de :)

Kanske kanske e de nån fler från jobbet som fått upp ögonen för bloggen och nån stans kanske kanske saknar en liten Jennie men inte törs säga det ;) Men ja bli hemma ett bra tag till =D


Hur har våran dag varit då?

Mycket bra!! TACK Sara o barnen för att ni kom hit ! Vi behövde det !

Kajsan mår bättre känns det som MEN sover mycket oroligt, mycket oroligt :´(
Hon har vaknat till o skrikit säkert 13-15 gånger på knappt 3 timmar. Jag hoppas innerligt att det är en tand som håller på att spricka fram så vi slipper det här skiten sen. För ett tag iaf. 

Sonen då, ja han sover gott :) värre va de väl natten till idag... 
 
Jag lyfta upp honom o sen trodde jag de va lungt... Vakna på natten av att han ligger bakofram o upponed på tvären över marcus. Rycker MrM i foten o ber han lyfta över Z. till sin säng. De gå ju bra förutom att han donkar i lillfoten i dörrkarmen. Nä, Zack vakna inte - sover han så sover han!
Lite senare är jag uppe med Kajsa igen o precis när jag lagt henne i sängen hör jag nåt i Zacks rum som smäller/dundrar till, inte så högt men nåt va de... Marcus... marcus, du hallå! gå o kolla va som hände i Zacks rum... hallå, gå till Zack! Men va f-n kan du gå in till Zack säger jag! o puttar i honom. (jag ville inte gå då jag precis lagt Kajsa o hoppas bara på att hon somnar om, ville stanna vid sängen, så jag ville ju inte skrika heller åt honom) HALLÅ !! Gå o se va som hände, tänk om han ramlat ur sängen o gjort sig illa... Men va i hela friden, att de ska va så mycket svårare att få liv i dej än att gå själv !! DÅ börja han röra sig... Gå in o kolla på Zack, de va nåt som lät där... Marcus vankar iväg o kommer tillbaka lika vankandes... De va bara vattenflaskan....

Vi somnar om... Marcus åker iväg tidigt o vi sover vidare en liten halvtimme eller nåt.
Till Frukost frågar jag Zack om han minns att han ramla ur sängen i natt.  JA mamma de gjorde jag säger han o skiner upp över att minnas! Men jag gick upp i sängen igen, täcke va runt mig som en korv :D
Jasså? o då ser jag hans vattenflaska på diskbänken! Vänta, de e nåt som inte stämmer...
Ringer Marcus o berättar att Zack ramlat ur sängen två gånger i natt, VA?? jaha... Men älskling, du sa att de va vattenflaskan som lät i natt, men den hitta jag på diskbänken. VA?? vattenflaska?? JA, minns du inte att du va upp inatt o kolla Zack? eeeeh näe! Måste ha gått i sömnen... *suck*
Sen skratta vi lite åt Eländet ;)

Alltså har Z. ramlat ur sängen 2 gånger, en då jag fota o en då jag försökte få dit marcus lite snabbt...
+ att han sov inne hos oss en sväng, på tvären o skavfötters me oss nära nära kanten även då...

I natt får han gärna komma in till mig o lilla Kajsa då finns det bättre me plats :)

Ny dag, nya mål väntar - godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0