Träning, sjukgymnasten...

Ja jag va ju till sjukgymnasten idag. Men hon e ju lite tossig... Varför ska jag göra övning för mina axlar, skulderblad när det är ryggen o fogarna hag har ont i ?? Jätte bra men varför inte ta en del i taget??

Jag ska fortsätta med de tre övningarna jag gjort + en till. Sen ska vi ses varje onsdag här framöver och köra övningar på vibratorplattan. De va rätt kul o jag känner mig ju tokpeppad just nu både till att bli bra, få upp kondisen och minska i vikt :) Så i morgon bär det iväg till Intersport för att köpa en riktig walking sko som e bra för mig o mina fötter. Taskigt e att jag har så konstigt ont i vänsterfoten, vet inte va de e men de e sämre nu i kväll än va de brukar vara. Kan de va vibrationerna tro ?


Jaha e de såhär ja kommer se ut sen då ;) framför allt kunna göra som henne...

Ska bli nöjd igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0