Inte så aktiv idag..

TRÖTT efter ännu en skriknatta me lillkorven min. en o halv timme eller nåt. Såå TJURIG ! Men hallå förstå att de e skönt att ligga på kudden o sen sova gott ♥

Jag skjutsa killarna till dagis, sen posta ja lite tradera, kajsan somna till i bilen. Men vi for hem o plocka disken (läs diskberget) eller jag plocka o försökte få bort kajsa från luckan som hon helst stod på. Ett par pepparkakor rädda situationen o disken blev ren ;)

Lunch till Kajsa, pasta tonfisksås ärtor majs o lite paprika! såå god ! Men mamman tog en shake ! *stolt*
(vägning i morgon...)
Sen hämtning av killarna - Kajsa helnöjd i bilen och jag så glad för det :D Sånna stunder glömmer man lätt natten!
Vi följde med Axel in en sväng på mellis o lek. Småtjejjerna tassa på busa o härja. Killarna gömde sig snabbt bland legobitarna.
Hem o snabb middag va färdig i kylen - ett måste för "efterdagislek" Spaghetti o Köttfärssås (en favvo här hemma) Barnen på topp igen, men mamman fick tokont i magen o bråcket bråka ända tills ja hade läst för Zack så ja kunde lägga mig ned o vila lite så de sjönk tillbaka lite o ja kunde putta in det. MEN snart är det över !!

Så nu sitter ja o småslöa lite, disken är än en gång plockad ännu en shake druken o snart börjar hell´s kitchen.
En varm dusch i badkaret väntar så ja få upp värmen för ja fryser :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0