Ja så ha ju Mamman fyllt 30 oxå...


De va ett Nintendo Wii i paketet ;) o i de platta finns plattan - Wii fit plus spelet och plattan - melike ♥

 Tokbild på mig o de två underbara barn ja har. Puss o hej vi ses i morgon! Här skulle de åka iväg me mormor o morfar för att sova där medans mamman o pappan kalasa vidar på kvällen i goda vänners lag.

Två blombud kom det - ena med chokladpraliner !

Buketten från mannen - Champagnen redo att sprättas !
 Mer blommor kom ! Många vackra blommor fick ja :)
Mysiga Stina Zebran o Clownen Sigge


Musiktävlingstajm :)


Men tyvärr var kameran inte framme så mycket, så de blev inte mycket vimmelbilder inte...
Men den bästa... DE É GOTT Å SLICKA ;-)




TACK ALLA FÖR EN FANTASTISK 30 ÅRS DAG !!
TACK FÖR ALLA MÅ-BRA-TA-HAND-OM-DIG-LYX-PRESENTER :)
TACK


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!

Ja de är så himla skoj! :D

2010-12-06 @ 09:22:18
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Lisa

Härligt att du hade en trevlig dag gums! Så synd att jag inte kunde va me bara...

Snart dags för en dejt känner jag! :-)



Du, blev det den svarta mattan, stora? snyggt!

Kraaam <3

2010-12-06 @ 09:31:18
Postat av: jennie

ja lisa, den ligger i vardagsrummet :) känner mig nöjd !

2010-12-06 @ 09:39:50
URL: http://haggkvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0