Julklappar julklappar julklappar

Stora Små Många Få

I morgon drar jag till IKEA med mina onda fogar och Helena för lite julkappshandling :) främst till Kajsan. Fast hon ska va med, hmm ja få hålla för hennes ögon så hon inte ser då, eller lura henne att de e till Kusin Stina kanske - :D

Ja undrar hur ja mår till jul, hur jag rekat mig från operationen. Jag hoppas verkligen jag slipper få nå komplikationer av de. Inflamation, infekton eller va de heter i såret tex... nä usch o fy!
Jag är Glad att de e en liten operation o inge super allvarligt. De kommer gå bra.

Nähä nu väntar sängen, mannen åker uppöver i morgon o kommer hem torsdag kväll.
Hemma fredag :D
Kanske vi ska ta drakborgen då. Tänkte ta det i helgen men en fredag känns ju bättre.

Onsdag ha vi inga planer för - Torsdag kommer Hanna o Svea hit o busar runt med Kajsa :)
Sen ha ju denna vecka oxå gått.

Hu, ja börja gruva mig lite för operationen, Meen försöker tänka va skönt det ska bli efter, då det onda är borta :D

Såja, godnatt gott folk ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0