Till Er 19 som kikat in här idag...

TACK FÖR TITTEN... FÖRLÅT att ja inte uppdaterat nå idag, men NU kommer det :)

Idag ha vi i princip bara varit hemma. Marcus trött och frusen ! Jag hoppas VERKLIGEN att han inte blir sjuk ! För hur ska jag ens då kunna ligga i sängen o bara ta igen mig efter operation, om de nu e va ja behöver, om ja ha en sjuk man i hemmet ! Ja för alla vet ju hur män e då de e sjuka ;)

Morgonen börja kring 8 - Julkalendern o risgrynsgröts frukost :)
Marcus o Zack for till Maxi ICA för att fylla kylen med bla, röbetssallad och JULSKINKA :D
Efter En gudomligt god middag - Köttstroganoff me morötter o lök - MUMS ! (serverade med gårdagens nudlar, uppstekta! GOTT ! ) Så åkte jag o Zack ned till Familjen Ljusberg för lite bus o Chilli choklad till en god kopp kaffe.
De kommer nog upp till oss i morgon efter lucia på Noras dagis. Zack har lucia 14.30 så de bli nog en lunch här hos oss mellan luciafirandena. Korv o macaroner tro ja de bli...

Här sover alla - utom jag, ja e såå grymmens sugen på ett wii fit pass, eller lite wii fit balance träning heter de väl. Slalom, störtlopp och rockring, fast rockring ligger under lite annan träning än balance. Har inte gått in på de hårdare än då förkyldningen fortfarande sitter i näsan och jag VILL verkligen kunna bli opererad på onsdag. O efter det så lär det ju dröja innan ja kan stå på plattan igen, spänna magen lär ju inte va nån hit direkt :(

Förlåt om ja tjata om operation i vart o varannat inlägg MEN det e en stor grej för mig... Jag var livrädd för operationer !! Grät hos läkaren då han konstatera navelbråck o att det skulle bli operation !
Nu idag känner jag en lättnad över att få göra det, de e en simpel operation, vardag för läkarna. TUR ja få börja med en sån, i fall de inte e sista gången ja behöver opereras... Klart ja e lite nervös MEN hellre det än att få gå hela livet me skitknölen i magen som gör ONT ! (ibland)

Funderar även på att efter nyår ta tag i en ordentlig träning ! Jag både VILL o BEHÖVER röra på mig mer! Tänk om ja oxå kunde få eller komma till den kropp ja vill ha. Va e ett gym att va rädd för ?? Shit ja börjar gå långt här i livet ;) Eller bli man klokare med tiden ?? ;)
När jag gick hem på mammaledighet sa jag att när ja kommer tillbaka ska ja ha en storlek mindre i arbetsbyxorna ! Jomentjena här är det nog snarare en storlek större som gäller ! :-/ Shit pommesfrit !!

JaJa nu ha ni fått lite uppdatering så nu bli de WII i stället :)

KRAAM ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Följ med mig på några pass på Friskis efter nyår! Det brukar alltid vara två gratisveckor i början på terminen så man får prova på. Finns bland annat afrodans, spinning på basnivå, vanliga danspass eller mer rena pass med skivstång (det som brukar kallas bodypump på andra ställen). Värt att prova! Gratis är gott och du har sällskap ;) Jag har inte tränat själv på två månader sedan jag stukade foten (2 månader sen nu) men tänkte komma igång igen lite försiktigt efter helgerna. Annars är ju gymmet på Timrå Simhall fint också tycker jag. Har bara varit dit någon enstaka gång mitt på dagen då har det varit tvärlugnt där. Det fina där är att man kan lyxa till det med bubbelbad och ångbastu efter att ha gått en runda på maskinerna. De har även vibrationsplatta och massagestol där som man kan nyttja, stort plus! Vill du ha träningssällskap där eller på Friskis så följer jag gärna med, läser bara distanskurser så är mest hemma om dagarna ändå, inga tider att passa just. Förmodligen föredrar du väl att träna i Timrå eftersom det är närmare, om det ska bli regelbundet. Sätt inte för höga mål bara som "nu ska jag träna högintensiva pass fem dagar i veckan, alla veckor!". Börja lugnt men regelbundet och höj ribban allt eftersom är mitt tips. Phew, lång kommentar blev det! :)

2010-12-13 @ 00:18:57
URL: http://kashikoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0